گاردین از شکست استراتژی اسرائیل در غزه خبرداد رجب طیب اردوغان: هیتلر به نتانیاهو حسادت می‌کند توبیخ ۲ وزیر کابینه جنگ توسط نتانیاهو تعطیلی شنبه‌ها رای نیاورد | مخالفان و موافقان چه گفتند؟ + فیلم صادق زیباکلام وارد زندان شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| آخرین اخبار از تعطیلی شنبه‌ها | این تعطیلی شامل چه‌کسانی می‌شود؟ استاندار خراسان‌رضوی: اقتدار نرم‌افزاری ارتش جمهوری اسلامی ایران نقطه تمایز ما با دیگر ارتش‌هاست مقام ناتو: به دنبال استقرار نیرو‌های نظامی در اوکراین نیستیم انفجار در وزیرستان پاکستان جان ۷ نظامی را گرفت مقام حماس: جنگ نتانیاهو در دور باطلی قرار گرفته است سازمان ملل: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد درگیری گالانت و نتانیاهو بالا گرفت ده‌ها شهید و مجروح در بمباران جنون‌آمیز جبالیا غزه | ده‌ها خانه تخریب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله اوکراین به رستورانی در دونتسک | ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند + فیلم آتش سوزی در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی ادامه دارد + فیلم و عکس (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در نوار غزه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت ۵۰ استاد و بیش از دو هزار و ۴۰۰ دانشجو در اعتراضات دانشجویی در آمریکا حمله پهپادی حزب‌الله به سامانه «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) شمال فلسطین اشغالی در تاریکی فرو رفت قسام: به قطع کردن سر افسران جنایتکارتان ادامه می‌دهیم
سرخط خبرها

جاده روستایی زشک به منظور تسهیل تردد و انجام گازرسانی تعریض می‌شود

  • کد خبر: ۱۶۱۵۴۲
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
جاده روستایی زشک به منظور تسهیل تردد و انجام گازرسانی تعریض می‌شود
فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی نزاجا گفت: در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم مناطق محروم توسط ارتش، جاده سخت و کوهستانی روستای زشک به منظور تسهیل تردد و انجام گازرسانی تعریض می‌شود.

گروه سیاست | شهرآرانیوز، امیر سرتیپ دوم احمد اکبری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر عنوان کرد: گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی نزاجا در راستای اهداف خود، ضمن حفظ توان رزمی توجه به موضوع محرومیت زدایی و مردم یاری به خصوص در مناطق محروم و کم برخوردار را در دستور کار خود قرار داده که تعریض جاده زشک از توابع شهرستان زشک یکی از برنامه‌ها و پروژه‌های گروه مهندسی رزمی محسوب می‌شود.

وی افزود: بدین منظور یک دستگاه بیل مکانیکی مجهز به پیکور توسط گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی به محل زشک بارگیری و حمل شده است.
فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی با اشاره به اهداف این پروژه خاطرنشان کرد: این پروژه از اواخر دی ماه ۱۴۰۱ آغاز به کار کرده است. عملیات تعریض جاده کوهستانی و سخت روستای زشک به منظور تسهیل تردد به محله‌های زشک و همچنین انجام گازرسانی به این روستا انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با تراشیدن و تعریض جاده سنگی و سخت این روستا به طول ۱۱۰۰ متر و عرض متوسط ۳ متر و ارتفاع ۵.۳ متر به طور مجموع ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مکعب خاکبرداری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ارتش در کنار تامین امنیت و دفاع از مرزها، خدمت به مردم به خصوص قشر محروم و ضعیف را وظیفه خود می‌داند، یادآور شد: گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی تا کنون در حوزه محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری طرح‌های خوبی اجرا کرده است.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی در خصوص طرح‌های صورت گرفته توسط گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی بیان کرد: اصلاح شبکه آبرسانی روستای شاهرخت از توابع شهرستان زیرکوه در خراسان جنوبی، احداث شبکه آبرسانی کشاورزی رو ستای بمرود، از توابع شهرستان زیرکوه، لایه روبی بخشی از سد خاکی نوده از تواقع شهرستان زیر کوه، شروع احداث سیل بند در روستای فندخت و کوریزان از توابع شهرستان زیرکوه و احداث راه روستایی براکا به لاخی از توابع شهرستان خواف از پروژه‌های گروه مهندسی رزمی بوده که تا کنون به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: احداث راه روستایی کوه لوله از توابع شهرستان نهبندان، پروژه محرومیت زدایی شهرستان کلات و پروژه تعریض راه روستایی محله زشک از دیگر پروژه‌های در حال اجرای گروه مهندسی رزمی محسوب می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->